آرشیو مهر ماه 1400

ايده هاي جالب زندگي

چگونه بوت و نيم بوت مردانه مناسب زمستان بخريم

۱۰ بازديد

بعد از گذراندن گرماي فراوان (خصوصا اگر در يك كلانشهر آلوده زندگي مي كنيد) فصل هاي سرد كه از راه مي رسند دلتان برف و باران مي خواهد و يك سرماي لذت بخش، كه خستگي گرما زده خود را با آن در كنيد. البته اين سرما زماني لذت بخش است كه براي آن آماده شده باشيد. يكي از اتفاقاتي بدي كه ممكن است در هواي سرد براي هركسي اتفاق بيفتد يخ زدن پا است. يخ زدن پا ممكن است در اثر انتخاب كفش نامناسب و يا سايز نامناسب كفش و جريان نداشتن اكسيژن اتفاق بيفتد. در اين مطلب راهنماي خريد نيم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه را براي شما تهيه كرده ايم تا براي انتخاب كفش براي فصل هاي پيش رو با مشكل رو به رو نشويد. با ما همراه باشيد.

بوت و نيم بوت مردانه مدل ها و طرح هاي متفاوتي دارد، امروزه تنوع در دنياي پوشيدني هاي مردانه به همان اندازه تنوع در دنياي مد زنانه است و انتخاب درست مي تواند ظاهر شما را بسازد و البته شانس اولين تاثيري كه در ديگران مي گذاريد را به شما بدهد.

اينكه سراغ يك نيم بوت چرم شيك مي رويد يا يك بوت جير مردانه را انتخاب مي كنيد بخشي از سليقه شخصي شما را تعيين مي كند.

نيم بوت ها بايد كاملا با اندازه پاي شما هم خواني داشته باشند

قطعا هيچ چيز در خصوص پاها نمي تواند به اندازه تنگ بودن و يا گشاد بودن كفش ها ناخوشايند باشد. حتما حتما در هنگام خريد نيم بوت براي خودتان سايز مناسب را انتخاب كنيد، به طوري كه هنگام پوشيدن و راه رفتن با نيم بوت ها كاملا احساس راحتي داشته باشيد و پاهايتان تحت هيچ گونه فشاري نباشد. چرا كه عوارض كفش هايي كه براي پاهاي شما مناسب نيستند، به مرور به شكل كمر درد، پا درد و ... در شما ظاهر مي شوند. فراموش نكنيد كه براي خريد نيم بوت حتما بايد جوراب هاي شما ضخيم و مناسب با كفش هايتان باشد. بعد از اين كه تصميم شما براي خريد نيم بوت قطعي شد بهتر است كه پشت پاشنه پاهاي خودتان را بررسي كنيد. در اصل پشت پاشنه پا بايد كمي با انتهاي كفش فضاي خالي داشته باشد، اما نه در حدي كه كفش در پا تكان بخورد و جا به جا شود. اگر اين مورد هم باب سليقه بود مي توانيد پول نيم بوت هاي خود را پرداخت كنيد و با خوشي از آن ها استفاده كنيد.

 

در هنگام خريدن به نوع نيم بوت ها توجه كنيد

شما بايد در ابتدا تعيين كنيد كه نيم بوت خريداري شده را براي كدام يك از استايل هايتان مي خواهيد به كار ببريد. سپس به دنبال مدل هايي در همان سبك استايل برويد. براي مثال اگر مي خواهيد نيم بوت را با پالتوهاي بلند ست كنيد، بهتر است كه نيم بوتي را با ساق هاي بلندتر خريداري كنيد و اگر مي خواهيد اين مدل كفش ها را با كت و شلوار يا استايل هاي روزانه خود ست كنيد، نيم بوتي با ساق كوتاه تر را براي خودتان خريداري كنيد.

 

پشت پاشنه پا را بررسي كنيد

پشت پاشنه پا بايد كمي با انتهاي كفش فضاي خالي داشته باشد. البته اين فضاي خالي نبايد به حدي زياد باشد كه پا در كفش تكان بخورد و جا به جا شود. براي چك كردن اين موضوع بند كفش را باز بگذاريد و سعي كنيد پايتان را در كفش جلو ببريد تا انگشتان پا به ديواره جلوي كفش بچسبد. سپس انگشت خود را داخل كفش و پشت پاشنه فشار دهيد. انگشت شما بايد تا حدي داخل برود تا فضاي خالي مناسب باشد.

محل قرارگيري غوزك پا را بررسي كنيد

گاهي اوقات در بوت ساق بلند قسمتي كه تكيه گاه غوزك پا مي باشد ممكن است باعث درد و يا آزار پا شود. اگر بوت و يا نيم بوت مورد نظر از اين نظر مناسب باشد، هنگامي كه بر روي لبه هاي كفش مي ايستيد، قسمت غوزك پا بايد بدون آزار و اذيت و درد باشد و بايد نرمي و انعطاف پذيري خوبي داشته باشد.